5 ključnih modula nove mobilne aplikacije za prodajne agente

Ideja pri osmišljavanju rješenja je bila napraviti jasan pregled vlastitog portfelja agenta, imati dobru i motivirajuću sliku prodajnih rezultata te koliko je god to moguće olakšati komunikaciju s klijentom, pa čak i otvoriti neke nove prilike u prodajnom i postprodajnom procesu.

In Cubis d.o.o. razvija mobilnu aplikaciju za zastupnike osiguranja, prilagođenu specifičnim potrebama osiguravatelja i prodajnih agenata.

 

IZAZOV I MOTIV

 

U atmosferi opće digitalizacije poslovanja osnovna motivacija i cilj prilikom osmišljavanja aplikacije bila je osigurati mobilnost i neovisnost agenata od fiksnog radnog mjesta. Pritom je od velike važnosti da takvo rješenje pozitivno utječe na kvalitetu prodajnog procesa i obavljenog posla.

 

Prodaja nije posao koji se isključivo događa u uredu ili za računalom, već upravo suprotno. Prodaja se često odvija vani, na terenu i zahtjeva stalnu komunikaciju i akciju.

 

Stoga je postavljen cilj olakšavanja posla agentima osiguravajućeg društva i pružanje novog alata, u formi mobilne aplikacije, koja će podržati tako dinamičan posao i agregirati ključne informacije bitne za prodajni razgovor ili uslugu klijentu – bilo kada i bilo gdje, na dlanu ruke.

 

Ideja pri osmišljavanju rješenja je bila napraviti jasan pregled vlastitog portfelja agenta, imati dobru i motivirajuću sliku prodajnih rezultata te koliko je god to moguće olakšati komunikaciju s klijentom, pa čak i otvoriti neke nove prilike u prodajnom i postprodajnom procesu. Možemo slobodno reći da je riječ o mobilnoj aplikaciji s ugrađenim CRM funkcionalima, s osigurateljno specifičnim informacijama.

 

U nastavku donosimo opis rješenja i neke izdvojene module i funkcionalnosti.

PREGLED RJEŠENJA

Mobilna aplikacija SalesNet

Mobilna aplikacija za upravljanje portfeljom agenata.

Mobilna aplikacija prilagodljiva potrebama osiguravajućeg društva za koje se radi implementacija. Za spajanje na core sustav osiguranja tvrtke InCubis d.o.o. dovoljno je dogovoriti željeni okvir funkcionalnosti, dok je integracija osigurana u samom startu.

 

Druga je mogućnost povezivanje i s ostalim izvorišnim sustavima osiguranja, provjerenim protokolima komunikacije koji se definiraju na početku projekta. Lokalizacija aplikacije, odnosno višejezična podrška, također je obuhvaćena ovisno o želji osiguravajućeg društva ili grupacije.

5 ključnih modula SalesNet mobilne aplikacije i set funkcionalnosti koje obuhvaćaju

DASHBOARD

  • Jednostavan vizualni pregled prodajnih rezultata na razini prodajnog agenta ili tima
  • Mogućnost praćenje ostvarenih rezultata, kao i planskih vrijednosti uz opciju obavještavanja agenta o pojedinim back office događajima koje bi mogao koristiti u komunikaciji s klijentima (štete, naplata…)
  • Implementacija grafike i analitike sukladno potrebama – pr. struktura portfelja, ostvareni premijski prihodi po odabranoj vremenskoj dimenziji, praćenje ostvarenih i planskih vrijednosti.

SKADENCAR

  • Lista polica pred istekom
  • Proaktivna njega portfelja:
  • Mogućnost obavještavanja agenata o isteku ugovora, praćenje dinamike obnove, filtiranja i izvještavanja o obnovi
  • Mogućnost preraspodjele portfelja/polica za obnovu unutar prodajnog tima (opcija samo za osobe s takvim ovlastima)
  • Klasifikacija polica za obnovu: Vizualno označavanje/kategoriziranje polica koje dospijevaju na obnovu, temeljem vrijednosti tehničkog rezultata, kvote štete, naplate i sličnih uvjeta koje definira osiguravajuće društvo

DETALJI O KLIJENTU I POLICI OSIGURANJA

  • 360 stupnjeva pogled na klijenta s osigurateljno specifičnim detaljima
  • Pregled detalja police osiguranja
  • Mogućnost ažuriranja statusa obnove
  • Evidencija korespondencije s klijentom
  • Mogućnost komunikacije izravno iz aplikacije

PREGLED POLICA

  • Pregled portfelja agenta sukladno definiranim pravima pristupa
  • Predefinirani pregled polica, ali i filtiranje podataka sukladno potrebama korisnika

PREGLED ŠTETA

  • Asistencija klijentu kroz cjelokupan životni ciklus police
  • Monitoring procesa obrade štete
  • Pregled detalja o šteti

Dodatne mogućnosti, koje bi se mogle formirati u zasebne module, su razne push notifikacije, koje su iskoristive za generalnu komunikaciju i promotivne poruke, te zaključenje raznih vrsta osiguranja (ponuda/polica/brzi izračuni) za one koji se odluče i na takav iskorak.

Željeli bismo čuti i Vaše mišljenje. Svi prijedlozi su dobrodošli i možete ih poslati i na [email protected]

Hvala na doprinosu, a sve zainteresirane za implementaciju ovakvog rješenja u Vaše osiguravajuće društvo, pozivamo da se jave na e-mail [email protected].

Istražite više

3 izazova u implementaciji analitike u osiguranju

Osigurateljna industrija u svojim temeljima počiva na analizi podataka i obradi istih. Ipak, kritična točka na kojoj brojna društva dožive neuspjeh je upravo operacionalizacija primijenjenih modela u svakodnevno poslovanje.   Poznato je da core sustavi osiguranja igraju ključnu ulogu u dnevnim operacijama i strateškom donošenju odluka modernih osiguravajućih društava. S kontinuiranim promjenama i razvojem tržišta, pravilna

Read More   ➔
puzle, simbol partnerstva

Bankoosiguranje: Pogled iz tehničke perspektive 

Sinergijskom suradnjom bankovnih institucija i osiguravajućih društava na svim razinama tržišta, nastao je pojam bankoosiguranja. Korištenjem bankovnih kanala prodaje za plasman osigurateljnih proizvoda, moguće je smanjiti tekuće troškove, uz maksimizaciju profita od ukupne prodaje. Upravo je to glavni cilj ovakvog oblika suradnje.  Modeli prodaje osigurateljnih polica putem banko kanala su brojni, te se bitno razlikuju

Read More   ➔