Važnost kategorizacije i upravljanja osigurateljnim portfeljem

Kada je riječ o upravljanju osigurateljnim portfeljem klijenata, svaki detalj čini razliku. Sveobuhvatan pregled klijenata i polica, mogućnost dubinske analize i kategorizacije podataka te kreiranje detaljnih izvještaja samo su neke od značajki kvalitetnog skadencara. 

Kategorizacija i pregled skadencara

S ciljem osnaživanja prodajnih timova u osiguranju i poticanja produktivne komunikacije unutar društva, modul CUBIS skadencara nudi pregled svih relevantnih informacija o klijentu i policama.  

Uz opće i kontakt podatke, neki od najvažnijih osigurateljnospecifičnih podataka koji pomažu u radu su premija, iznos duga, iznos šteta, broj šteta, mjerodavne štete i premije, frekvencija štete, tehnički rezultat i dr.

Prvi korak prema profiliranju klijenata i portfelja općenito je kvalitetna kategorizacija polica kroz definiciju kriterija kategorizacije i pripadajućih numeričkih raspona. Ponuđeni parametri u ovom modulu u potpunosti su fleksibilni te prilagodljivi vrsti osiguranja i potrebama društva, no najčešće uključuju tehnički rezultat i frekvenciju štete.

Svako društvo za sebe definira konačne kriterije i kategorije polica za obnovu, a iste mora dalje iskomunicirati prodajnoj mreži. Kategorije polica mogu biti krajnje jednostavne i upućivati jasno na obnovu ili neobnovu police osiguranja, a mogu obuhvatiti i rubne slučajeve koje upućuju na konzultacije s preuzimateljem rizika ili nadređenima. 

Suradnja i komunikacija timova unutar društva

Kvalitetna kolaboracija i pravi timski rad počinju čim je skadencar generiran. Underwriteri odnosno back office, temeljem višegodišnjih podataka o partneru prilagođavaju skadencar koji se zatim distribuira prodajnim timovima unutar društva. Obogaćen ključnim informacijama o svom portfelju te jasnim napomenama i smjernicama, skadencar prodajnoj mreži predstavlja vodilju za navigaciju kroz police koje društvo želi ili ne želi obnoviti.  

Osim detaljnog pregleda osigurateljno specifičnih podataka, bilješki i napomena, modul skadencara za voditelje tima nudi i mogućnost preraspodjele odabranih polica na nove suradnike ukoliko dođe do fluktuacije članova prodajnog tima.

Članovi prodajnog tima dalje nastavljaju upravljati portfeljem kroz sveobuhvatno rješenje, voditi komunikaciju s klijentima na jednom mjestu, obnavljati police pa čak i precizno evidentirati što se dogodilo u slučaju odlaska klijenta. Sve su to realne situacije koje društvo dalje može iskoristiti u oblikovanju svoje politike i načina poslovanja.

"Custom" izvještaji i CRM kompatibilnost

Strateška prednost ovog modula krije se i u neograničenim mogućnostima kreiranja izvještaja za back office ili prodajnu mrežu, temeljem prikupljenih i kategoriziranih podataka u skadencaru. Praćenje poslovnog rezultata i uspješnosti obnove polica ključno je za efikasniju organizaciju posla unutar timova, kao i financijski napredak društva u cjelini. 

Modul skadencara u CUBIS sustavu u potpunosti je kompatibilan sa dodatnim značajkama koje ga iz klasičnog skadencara pretvaraju u moćno CRM rješenje za osigurateljnu industriju. To naravno uključuje upravljanje prodajnim prilikama i klijentima, integrirano servisiranje klijenata uz elaborirani grafički dashboard prikaz u stvarnom vremenu. 

Na sve kompetitivnijem osigurateljnom tržištu, fleksibilnost, personalizacija i generiranje podataka u stvarnom vremenu dobivaju na važnosti te ujedno ukazuju na potencijalni pravac razvoja ovog i svih sličnih modula. Mogućnost sveobuhvatnog servisiranja klijenta i stalna briga o kvaliteti preuzetog rizika ključni su benefiti ovakvog modula. 

Istražite više

3 izazova u implementaciji analitike u osiguranju

Osigurateljna industrija u svojim temeljima počiva na analizi podataka i obradi istih. Ipak, kritična točka na kojoj brojna društva dožive neuspjeh je upravo operacionalizacija primijenjenih modela u svakodnevno poslovanje.   Poznato je da core sustavi osiguranja igraju ključnu ulogu u dnevnim operacijama i strateškom donošenju odluka modernih osiguravajućih društava. S kontinuiranim promjenama i razvojem tržišta, pravilna

Read More   ➔
puzle, simbol partnerstva

Bankoosiguranje: Pogled iz tehničke perspektive 

Sinergijskom suradnjom bankovnih institucija i osiguravajućih društava na svim razinama tržišta, nastao je pojam bankoosiguranja. Korištenjem bankovnih kanala prodaje za plasman osigurateljnih proizvoda, moguće je smanjiti tekuće troškove, uz maksimizaciju profita od ukupne prodaje. Upravo je to glavni cilj ovakvog oblika suradnje.  Modeli prodaje osigurateljnih polica putem banko kanala su brojni, te se bitno razlikuju

Read More   ➔