InCubis 2.0: Inovacija, efikasnost i rast uz novu generaciju informacijskog sustava osiguranja

Kako bi olakšali što proaktivniji tržišni nastup osiguravajućih društava, u intenzivnoj je pripremi platforma InCubis 2.0 – nova generacija InCubis rješenja.
InCubis 2.0

Spremno odgovorite na zahtjeve tržišta, nastavite s inovacijama i održite visoku standardizaciju svog core sustava.  

Kako bi olakšali što proaktivniji tržišni nastup osiguravajućih društava, u intenzivnoj je pripremi platforma InCubis 2.0 – nova generacija InCubis rješenja.  

Nakon 15 godina razvoja Megaline-a i 14 godina razvoja InCubis 1.0, vrijeme je da najavimo novu platformu informacijskog sustava osiguranja. Plan je do lipnja 2022., a povodom jubilarnog 30. rođendana poduzeća InCubis d.o.o., lansirati na tržište potpuno funkcionalnu novu generaciju sustava InCubis 2.0. 

Novi sustav u fokusu i dalje ima postizanje visoke razine operativne izvrsnosti s naglaskom na intenzivan digitalni razvoj uz korištenje najsuvremenijih razvojnih alata.  

Nadmašite očekivanja klijenata i poslovnih partnera 

Očekivanja klijenata, djelatnika, partnera u prodaji i ostalih aktera na tržištu osiguranja nepovratno su porasla.  

Lakoća korištenja, brz, razumljiv i sveobuhvatan pristup informacijama imperativi su razvoja nove generacije sustava. Poslovna agilnost i mogućnost brzog IT odgovora na zahtjeve klijenata u fokusu su nove platforme InCubis 2.0. 

Imajući u vidu ove ciljeve, jedna od okosnica razvoja nove generacije sustava biti će još jednostavnije, ugodnije i intuitivnije korištenje.  

Novo i osvježeno lice sustava pruža naprednije korisničko iskustvo u skladu sa svim modernim standardima, koristeći provjerene tehnologije i suvremene razvojne alate. Naglasak je na standardizaciji i usklađenosti korisničkog iskustva kroz sve dijelove sustava.  

Responzivnost dizajna trend je koji se podrazumijeva i ne zaobilazi novi sustav, a sve kako bi se olakšao rad na mobilnim uređajima. Ipak, kako i nativne mobilne aplikacije imaju svoje prednosti, In Cubis d.o.o. već sada lansira na tržište i mobilna rješenja za što kvalitetnije digitalno iskustvo klijenata i zastupnika u osiguranju.  

Održite fokus na osiguranje i pojednostavite IT održavanje 

Novi sustav će se u potpunosti bazirati na web tehnologijama najnovije generacije.  

Objedinjavanje svih front office i back office procesa kroz jedinstven sustav olakšati će organizaciju i održavanje unutar društva. Time će se usmjeriti dio IT kapaciteta u inovacije poslovnih procesa sa ciljem postizanja novih strateških prednosti.  

Nova pozadinska arhitektura sustava donosi bolju kontrolu kvalitete postojećih i novih funkcionalnosti čime će se osigurati još veća stabilnost sustava InCubis 2.0. Pritom se otvaraju nove mogućnosti u vidu primjene i implementacije umjetne inteligencije u svrhu optimiziranja ključnih procesa osiguranja. 

Novi sustav dostupan u prvoj polovici 2022. 

Prebacivanje na novu generaciju InCubis 2.0. platforme izvodi se u nekoliko faza.  

Proces razvoja i istraživanja pomno je i detaljno proveden i upravo je u punom jeku faza tehničke nadogradnje. U ovoj fazi gradi se nova platforma uz niz koraka tehničke prirode poput prilagodbe modela baze podataka, sustava verzioniranja i razvoja, aktivno korištenje novih alata te postizanje kompatibilnosti s postojećim rješenjima. 

Tehničku nadogradnju pratit će postupni prelazak na novu platformu koja će se paralelno odvijati s aktivnom obukom klijenata InCubis d.o.o. 

Uz kontinuiran tehnički napredak, jednaku važnost ima održavanje kontinuiteta u vidu pokrivanja svih postojećih procesa osiguranja. To ujedno znači da će se postojeća rješenja i programi InCubis d.o.o. moći aktivno koristiti u okviru novog sustava. 

Prvo izdanje InCubis 2.0 platforme biti će dostupno u ožujku 2022.  

“Intenzivnim tempom radi se modernizacija postojeće arhitekture kako bismo stvorili skalabilan sustav nove generacije. Također nastavljamo inkorporirati sva stečena znanja našeg inženjerskog tima. Posve smo sigurni da će nova generacija platforme, InCubis 2.0., svjetlo dana vidjeti u ovo doba iduće godine. Svjesni smo da je iskustvo nas kao tima u segmentu osiguranja itekako vrijedno u ovom projektu. U cjelokupnom procesu uvelike pomaže što na dnevnoj bazi, kroz konfrontaciju znanja iz različitih društava, nastavljamo graditi sustav kao bazu znanja osiguranja. Ovaj tehnički iskorak naše je ulaganje u budućnost, a radimo ga uz garanciju pune podrške svih poslovnih procesa osiguranja”, istaknuo je Zvonimir Matić, voditelj razvoja projekta.  

S iskrenom željom da maksimalno uvažimo potrebe naših klijenata, ovim putem pozivamo sve naše korisnike sustava, sadašnje i bivše, da se uključe te pošalju svoje sugestije na e-mail [email protected] kako bismo u konačnici izgradili što kvalitetniji sustav prilagođen vašim potrebama. 

Istražite više

3 izazova u implementaciji analitike u osiguranju

Osigurateljna industrija u svojim temeljima počiva na analizi podataka i obradi istih. Ipak, kritična točka na kojoj brojna društva dožive neuspjeh je upravo operacionalizacija primijenjenih modela u svakodnevno poslovanje.   Poznato je da core sustavi osiguranja igraju ključnu ulogu u dnevnim operacijama i strateškom donošenju odluka modernih osiguravajućih društava. S kontinuiranim promjenama i razvojem tržišta, pravilna

Read More   ➔
puzle, simbol partnerstva

Bankoosiguranje: Pogled iz tehničke perspektive 

Sinergijskom suradnjom bankovnih institucija i osiguravajućih društava na svim razinama tržišta, nastao je pojam bankoosiguranja. Korištenjem bankovnih kanala prodaje za plasman osigurateljnih proizvoda, moguće je smanjiti tekuće troškove, uz maksimizaciju profita od ukupne prodaje. Upravo je to glavni cilj ovakvog oblika suradnje.  Modeli prodaje osigurateljnih polica putem banko kanala su brojni, te se bitno razlikuju

Read More   ➔