Povezivanje mStart 1POS rješenja s InCubis sustavom u Triglav osiguranju uspješno je provedeno.
Prema istraživanjima Hrvatske narodne banke, na kartičnom tržištu posljednjih godina dolazi do znatnih promjena zasnovanih na tehnologijama i funkcionalnostima. Jedna od tih promjena je i porast broja izdanih beskontaktnih platnih kartica. Povećanju broja beskontaktnih platnih kartica je pridonijela i raširena infrastruktura koja omogućuje iniciranje beskontaktnih plaćanja. Primjer za to je podatak da je od ukupnog broja aktivnih EFTPOS uređaja u RH njih više od 80% omogućavalo iniciranje beskontaktnih plaćanja imateljima bezgotovinskih platnih kartica.
S obzirom na trendove u području plaćanja, pojavio se i određen broj providera koji nude jedan POS uređaj za prihvat svih oblika kartičnog plaćanja, jednokratno i obročno, umjesto korištenja nekoliko uređaja različitih banaka na prodajnom mjestu.
Dodatni benefit je što tehnologija i unifikacija te vrste omogućuje i korak dalje u vidu povezivanja POS rješenja i InCubis core sustava osiguranja.
Triglav osiguranje imalo je potrebu za naplatom premije zdravstvenih osiguranja putem 1POS uređaja, a jedan od osnovnih zahtjeva bilo je povezivanje mstart 1POS web servisa s InCubis sustavom za zdravstveno osiguranje.
Generalno, osnovni motivi integracije InCubis sustava sa servisima takvih POS uređaja su unapređenje procesa naplate na prodajnom mjestu, manja mogućnost greške te automatizacija back office procesa s konačnim ciljem povećanja efikasnosti kompletnog procesa.
Projekt je, s aspekta razvoja, obuhvatio: integraciju na servise mStarta i doradu InCubis sustava u dijelu komunikacije s POS uređajem (front i back end), zaprimanje sredstava plaćanja, potpuno automatsko zatvaranje naplate u premijskom knjigovodstvu, potporne procese storniranja, izvještavanja i razne validacije.
Rezultati projekta:
- Manje tehnološke opreme na prodajnom mjestu (jedan POS za sve banke)
- Unaprijeđenje prodajnog procesa, manje papirologije i smanjenje mogućnosti greške u naplati
- Veća razina digitalizacije poslovnih procesa u dijelu premijskog knjigovodstva: potpuno automatsko zatvaranje premije i manja mogućnost greške
Posao razvoja je pokrenut službeno u svibnju 2021., nakon inicijalnih dogovora s Triglav osiguranjem i mStartom. Početkom lipnja dogovoreni InCubis funkcionali su isporučeni i uslijedilo je testiranje i administracija sustava od strane tima Triglav osiguranja. Nakon podešavanja i organizacijskih koraka odrađenih s mStart providerom, u srpnju je krenuo pilot projekt na odabranim Triglav prodajnim mjestima. Distribucija na kompletnu prodajnu mrežu se nastavlja po rasporedu i planu Triglav osiguranja.
“Suradnja s Triglav osiguranjem i mStartom od samoga je početka bila na vrlo dobroj razini i projekt je protekao uz jak angažman svih strana. Ova je integracija dodatni benefit za InCubis sustav obzirom da smo proširili njegove mogućnosti uspostavljajući komunikacijske protokole s novim providerom kada se radi o ovom obliku plaćanja”, istaknula je Iva Matić iz In Cubis d.o.o.
In Cubis d.o.o. je s integracijama sa sustavima Single POS-a u Hrvatskoj krenuo 2017. godine uz suradnju s Monri Payments providerom, na inicijativu UNIQA, a zatim i HOK osiguranja koji su takav sustav uveli za svoj kompletan portfelj.