InCubis: Novi vizual i ista predanost osiguranju

Logotip je osmišljen da odolijeva vremenu i bude prepoznatljiv znak novih rješenja, a istodobno slijedi naslijeđe, dugovječnost i stabilnost koju nosi dosadašnji brand.

InCubis d.o.o. dobiva osvježenje svog vizualnog identiteta i bitan korak predstavljanje je novog logotipa. Logotip je osmišljen da odolijeva vremenu i bude prepoznatljiv znak novih rješenja, a istodobno slijedi naslijeđe, dugovječnost i stabilnost koju nosi dosadašnji brand. Novi logotip spoj je budućnosti i povijesti te predstavlja jednostavan, fokusiran, ali i integriran pristup razvoju kao prepoznatljiv način rada.

Bezrezervna predanost stjecanju znanja iz osiguranja i novi tehnološki iskoraci ostaju vrijednosti ugrađene u InCubis filozofiju i novu generaciju naših rješenja.

Ulaganje u razvoj postojećih i novih programskih rješenja za osiguranje naša je strateška misija, a izmjena vizualnog identiteta prateći je dio tog puta u kojem se u većoj mjeri želimo posvetiti korisničkom iskustvu, čiji je dio i nova redizajnirana internet stranica.

Novi dizajn prati korake koji se poduzimaju u uspostavljanju nove generacije sustava, što je proces koji se u kontinuitetu odvija, u ovom periodu paralelno s pripremom mobilnih rješenja čije lansiranje slijedi.

In Cubis d.o.o. specijalizirano je poduzeće s bogatim iskustvom u razvoju, implementaciji i održavanju softverskih rješenja za osiguravajuća društva. Već 29 godina kontinuirano razvijamo rješenja za industriju osiguranja i predani smo u provedbi najboljih ideja i rješenja za industriju osiguranja.

Istražite više

3 izazova u implementaciji analitike u osiguranju

Osigurateljna industrija u svojim temeljima počiva na analizi podataka i obradi istih. Ipak, kritična točka na kojoj brojna društva dožive neuspjeh je upravo operacionalizacija primijenjenih modela u svakodnevno poslovanje.   Poznato je da core sustavi osiguranja igraju ključnu ulogu u dnevnim operacijama i strateškom donošenju odluka modernih osiguravajućih društava. S kontinuiranim promjenama i razvojem tržišta, pravilna

Read More   ➔
puzle, simbol partnerstva

Bankoosiguranje: Pogled iz tehničke perspektive 

Sinergijskom suradnjom bankovnih institucija i osiguravajućih društava na svim razinama tržišta, nastao je pojam bankoosiguranja. Korištenjem bankovnih kanala prodaje za plasman osigurateljnih proizvoda, moguće je smanjiti tekuće troškove, uz maksimizaciju profita od ukupne prodaje. Upravo je to glavni cilj ovakvog oblika suradnje.  Modeli prodaje osigurateljnih polica putem banko kanala su brojni, te se bitno razlikuju

Read More   ➔