Kada je riječ o upravljanju osigurateljnim portfeljem klijenata, svaki detalj čini razliku. Sveobuhvatan pregled klijenata i polica, mogućnost dubinske analize i kategorizacije podataka te kreiranje detaljnih izvještaja samo su neke od značajki kvalitetnog skadencara.
Kategorizacija i pregled skadencara
S ciljem osnaživanja prodajnih timova u osiguranju i poticanja produktivne komunikacije unutar društva, modul CUBIS skadencara nudi pregled svih relevantnih informacija o klijentu i policama.
Uz opće i kontakt podatke, neki od najvažnijih osigurateljno–specifičnih podataka koji pomažu u radu su premija, iznos duga, iznos šteta, broj šteta, mjerodavne štete i premije, frekvencija štete, tehnički rezultat i dr.
Prvi korak prema profiliranju klijenata i portfelja općenito je kvalitetna kategorizacija polica kroz definiciju kriterija kategorizacije i pripadajućih numeričkih raspona. Ponuđeni parametri u ovom modulu u potpunosti su fleksibilni te prilagodljivi vrsti osiguranja i potrebama društva, no najčešće uključuju tehnički rezultat i frekvenciju štete.
Svako društvo za sebe definira konačne kriterije i kategorije polica za obnovu, a iste mora dalje iskomunicirati prodajnoj mreži. Kategorije polica mogu biti krajnje jednostavne i upućivati jasno na “obnovu” ili “neobnovu” police osiguranja, a mogu obuhvatiti i rubne slučajeve koje upućuju na konzultacije s preuzimateljem rizika ili nadređenima.
Suradnja i komunikacija timova unutar društva
Kvalitetna kolaboracija i pravi timski rad počinju čim je skadencar generiran. Underwriteri odnosno back office, temeljem višegodišnjih podataka o partneru prilagođavaju skadencar koji se zatim distribuira prodajnim timovima unutar društva. Obogaćen ključnim informacijama o svom portfelju te jasnim napomenama i smjernicama, skadencar prodajnoj mreži predstavlja vodilju za navigaciju kroz police koje društvo želi ili ne želi obnoviti.
Osim detaljnog pregleda osigurateljno specifičnih podataka, bilješki i napomena, modul skadencara za voditelje tima nudi i mogućnost preraspodjele odabranih polica na nove suradnike ukoliko dođe do fluktuacije članova prodajnog tima.
Članovi prodajnog tima dalje nastavljaju upravljati portfeljem kroz sveobuhvatno rješenje, voditi komunikaciju s klijentima na jednom mjestu, obnavljati police pa čak i precizno evidentirati što se dogodilo u slučaju odlaska klijenta. Sve su to realne situacije koje društvo dalje može iskoristiti u oblikovanju svoje politike i načina poslovanja.
"Custom" izvještaji i CRM kompatibilnost
Strateška prednost ovog modula krije se i u neograničenim mogućnostima kreiranja izvještaja za back office ili prodajnu mrežu, temeljem prikupljenih i kategoriziranih podataka u skadencaru. Praćenje poslovnog rezultata i uspješnosti obnove polica ključno je za efikasniju organizaciju posla unutar timova, kao i financijski napredak društva u cjelini.
Modul skadencara u CUBIS sustavu u potpunosti je kompatibilan sa dodatnim značajkama koje ga iz “klasičnog” skadencara pretvaraju u moćno CRM rješenje za osigurateljnu industriju. To naravno uključuje upravljanje prodajnim prilikama i klijentima, integrirano servisiranje klijenata uz elaborirani grafički dashboard prikaz u stvarnom vremenu.
Na sve kompetitivnijem osigurateljnom tržištu, fleksibilnost, personalizacija i generiranje podataka u stvarnom vremenu dobivaju na važnosti te ujedno ukazuju na potencijalni pravac razvoja ovog i svih sličnih modula. Mogućnost sveobuhvatnog servisiranja klijenta i stalna briga o kvaliteti preuzetog rizika ključni su benefiti ovakvog modula.