3 ključna elementa informacijskog sustava zdravstvenog osiguranja 

ruka slaže kockice zdravstvenog osiguranja

Sektor zdravstvenog osiguranja nastavlja se ubrzano razvijati kroz pojavu novih tehnologija. Kvalitetnom integracijom specijaliziranih digitalnih rješenja, osiguravajuća društva zajedno sa zdravstvenim ustanovama i informatičkim timovima kreiraju novo zdravstveno okruženje.

Od osiguravajućih društava očekuje se vodstvo ka fleksibilnijem upravljanju proizvodima zdravstvenog osiguranja i boljim ishodima liječenja pacijenata, pritom olakšavajući proces svim uključenim dionicima. U prvih 11 mjeseci 2023. po osnovu zdravstvenog osiguranja u Hrvatskoj likvidirano je 5.671.590 šteta, što je 472.556 više u odnosu na isto razdoblje lani. To je jasan znak da je digitalna transformacija, posebice u domeni obrade šteta, siguran i pouzdan put za postizanje navedenih ciljeva te poslovanja ukorak s vremenom i rastućim zahtjevima osigurateljnog tržišta.

1. Samostalna definicija proizvoda

Dinamika osigurateljnog tržišta današnjice od svakog društva zahtijeva brzu prilagodbu na nove trendove te proizvode osiguranja, kao i neminovne promjene u postojećim. Proces definicije/promjene proizvoda tradicionalno je vremenski zahtjevan, kako zbog internih procesa tako i zbog komunikacije i usuglašavanja društva sa informatičkom tvrtkom ili pak odjelom zaduženim za IT sustav. Kao rješenje se u ovoj situaciji nameće mogućnost samostalnog definiranja vlastitih proizvoda. Potpuna kontrola i personalizacija proizvoda, znatno smanjen time-to-market, te ušteda ljudskih i novčanih resursa, samo su neki od benefita koje ova vrsta rješenja donosi. 

2. Digitalna kolaboracija

Moć integracije i povezivanja društva sa vanjskim partnerima, ustanovama i korisnicima nikad nije bila vrijednija, a taj trend nije zaobišao ni sektor zdravstvenog osiguranja. Kako bi se usluge zdravstvenog osiguranja nesmetano pružale od davatelja do krajnjeg korisnika, poželjno je omogućiti API povezivost društva sa svim uključenim partnerima, a posebno sa zdravstvenim ustanovama. Najveća prednost ove vrste povezivosti je potpuna automatizacija obrade šteta u zdravstvenom osiguranju. Real time razmjena podataka o važećim policama i pokrićima, te automatska autorizacija i prijava štete prilikom korištenja medicinske usluge moraju biti pouzdani, integrirani i instantni. 

3. DZO Help Desk

U saturiranom svijetu nepouzdanih, a ponekad i kontradiktornih informacija, ispravna i pravovremena informacija zlata vrijedi, pogotovo u kontekstu zdravlja. Efikasno upravljanje uputnicama i telefonskom ili pisanom korespondencijom sa korisnicima dodatnog zdravstvenog osiguranja, te zdravstvenim ustanovama omogućava DZO Help Desk modul. Implementacija spomenutog modula predstavlja dodanu vrijednost za Vaše korisnike, te dugoročno gledano može osnažiti njihovo povjerenju u Vaše usluge. 

Naravno, uspješno korištenje navedenih digitalnih rješenja počiva na premisi da je osiguravajuće društvo u svoje poslovanje već aktivno uvrstilo module poput: automatskog tarifiranja, repricinga, upravljanja zdravstvenim iskaznicama (digitalnimfizičkim), upravljanja ugovorima sa zdravstvenim ustanovama, a sigurno će efikasnost poboljšati i unificirano upravljanje štetama i autorizacijama, Document Management System te efikasan sustav izvještavanja. 

Primjer uspješne integracije

Na sad već zrelijem tržištu zdravstvenih osiguranja u Hrvatskoj, implementacija CUBIS rješenja u osiguravajućem društvu Triglav predstavlja primjer uspješne implementacije i dugoročno dobre suradnje.   

U rekordnom roku od samo 2 mjeseca, njihov IT sustav je procesno pokrio svu širinu poslovnih domena osiguranja od definicije proizvoda, prodaje, tarifiranja, provizioniranja, premijskog knjigovodstva, izvještavanja, šteta i brojnih drugih procesa. Pritom su uspostavljene i vitalne veze s brojnim zdravstvenim ustanovama i partnerima putem API-ja. Time je uz učinkovitu obradu šteta unaprijeđeno i cjelokupno iskustvo osiguranika. 

Sagledamo li uspjeh hrvatskih društava koja koriste CUBIS rješenje za zdravstvena osiguranja jasno je da tehnološke inovacije, nisu samo sredstvo za praćenje trendova, već ključna strategija za postizanje visoke učinkovitosti, brze prilagodbe te stvaranja povezane i personalizirane zdravstvene usluge. 

Istražite više

puzle, simbol partnerstva

Bankoosiguranje: Pogled iz tehničke perspektive 

Sinergijskom suradnjom bankovnih institucija i osiguravajućih društava na svim razinama tržišta, nastao je pojam bankoosiguranja. Korištenjem bankovnih kanala prodaje za plasman osigurateljnih proizvoda, moguće je smanjiti tekuće troškove, uz maksimizaciju profita od ukupne prodaje. Upravo je to glavni cilj ovakvog oblika suradnje.  Modeli prodaje osigurateljnih polica putem banko kanala su brojni, te se bitno razlikuju

Read More   ➔

Važnost kategorizacije i upravljanja osigurateljnim portfeljem

Kada je riječ o upravljanju osigurateljnim portfeljem klijenata, svaki detalj čini razliku. Sveobuhvatan pregled klijenata i polica, mogućnost dubinske analize i kategorizacije podataka te kreiranje detaljnih izvještaja samo su neke od značajki kvalitetnog skadencara.  Kategorizacija i pregled skadencara S ciljem osnaživanja prodajnih timova u osiguranju i poticanja produktivne komunikacije unutar društva, modul CUBIS skadencara nudi pregled

Read More   ➔
Kupiti Viagra online Hrvatska Kupiti Cialis online Hrvatska Kupiti Viagra 100 mg bez recepta Hrvatska