Dostupna alpha verzija InCubis 2.0 sustava za osiguranje

Alpha verzija InCubis 2.0, nova verzija informacijskog sustava osiguranja, od siječnja 2022. dostupna je na uvid svim korisnicima i partnerima In Cubis d.o.o. 

Platforma nastala na postojećem informacijskom sustavu osiguranja, bazira se na najnovijim tehnologijama i pouzdanim konceptima razvoja. Nova verzija sustava i dalje će dosljedno podržavati sve procese osiguranja. Zagarantirana je integracija na razini baze podataka i poslovne logike, uz još napredniji front-end, potpunu kontrolu pristupa pojedinim funkcionalnostima i podacima, Business Intelligence sustav i Document Management sustav. Iako je sustav već i sada otvoren za povezivanje, aktivno se radi na još kvalitetnijoj integraciji s vanjskim partnerima i digitalnim ekosustavima uz pozadinsku arhitekturu koja omogućava brz razvoj, isporuku i testiranje. 

 

Organizator u fokusu alpha verzije InCubis 2.0 

U alpha verziji InCubis 2.0. najveći je fokus na Organizator, modul za upravljanje, organiziranje i administraciju cjelokupnog sustava osiguranja.  

Organizator je svojim mogućnostima namijenjen IT timu osiguranja, te je unaprijeđen u najbitnijim područjima. To su upravljanje korisnicima sustava, organizacija radnih mjesta i poslovnih procesa kroz dodjeljivanje ovlasti i prava pristupa podacima te jednostavnije upravljanje postavkama sustava. 

Uz niz novih funkcionalnosti primjetni su i potpuno vizualno osvježenje sustava, unaprijeđeni preglednik podataka, responzivnost korisničkog sučelja, što čini sustav jednostavnim za korištenje na svakom uređaju i Internet pregledniku. 

Široke mogućnosti Organizatora daju veliku samostalnost osiguravajućem društvu u prilagodbi vlastitih procesa čineći taj proces bržim i efikasnijim.  

IT timovi, kao najobučeniji korisnici InCubis sustava, prvi imaju priliku isprobati sustav, njegove funkcionalnosti, te organizaciju. Svi su pozvani već sada iznijeti konstruktivne prijedloge i sugestije za daljnjim unaprjeđenjem. 

Alpha verzija nastavlja se u narednim mjesecima nadograđivati novim funkcionalnostima o čemu ćemo će partneri redovno biti obaviješteni. 

 

Što dalje? 

Prvi veći korak uspješno je realiziran i alpha verzija InCubis 2.0 dostupna je u izoliranim testnim okolinama svim ključnim korisnicima sustava. 

Daljnja unaprjeđenja već su u pripremi, a početak svakog kvartala 2022. za naše partnere donosi značajne iskorake: 

  • Q1 – Alpha verzija InCubis 2.0
  • Q2 – Beta verzija InCubis 2.0 
  • Q3 – Produkcijska verzija InCubis 2.0 

 

Konačni cilj je isporuka finalne verzije InCubis 2.0 u srpnju 2022.  

Visoka motivacija, dobro organiziran projekt i tim s vrhunskim poznavanjem osiguranja i tehnologija garancija su uspjeha ovom projektu. Veselimo se sudjelovanju i prijedlozima naših korisnika koji će dodatno podignuti kvalitetu cjelokupnog rješenja”, istaknuo je Zvonimir Matić, voditelj projekta transformacije  In Cubis d.o.o. 

 

Najvažniji benefiti za osiguranje i područja razvoja InCubis 2.0

 

Besprijekorno korisničko iskustvo 

Vizualni redizajn jedna je od najprimjetnijih promjena nove generacije InCubis sustava. Navigacija je obogaćena cijelim nizom novih funkcionalnosti koje sustav čine intuitivnijim i jednostavnijim za krajnje korisnike. Back i Front Office procesi objedinjeni su u jedinstvenu Internet platformu responzivnog dizajna, što ih čini pristupačnima za korištenje na mobilnim uređajima jednako kao i na računalima.  

 

Prilagodba sustava vlastitim procesima  

Modeliranje poslovnih procesa, fleksibilno kreiranje radnih mjesta te preslikavanje kompletne organizacijske strukture i hijerarhije društva u novoj generaciji InCubis sustava postaje još jednostavnije. Potpuno novi Organizator – modul za upravljanje Core sustavom – dodatno smanjuje kompleksnost upravljanja informacijskim sustavom, povećava efikasnost i samostalnost tima osiguranja te asistira pri uspostavljanju jasnih poslovnih procesa prilagođenih potrebama društva.  

 

Povezivanje s vanjskim partnerima 

Otvorenost i povezivost i dosad je bila karakteristika postojećeg sustava, ali i taj segment se unaprijeđuje i postaje jedan od fokusa razvoja nove generacije InCubis informacijskog sustava. Potpuna kontrola pristupa te automatski generirana dokumentacija servisa značajno će olakšati i ubrzati povezivanje s vanjskim partnerima. Ovakva servisno-orijentirana arhitektura informacijskog sustava osiguravajućem društvu će stvoriti nove prilike i ubrzati dinamiku poslovanja.  

 

Business Intelligence System  

Inovativna rješenja za analizu podataka omogućavaju korisnicima brzo i efikasno donošenje odluka i zaključaka iz dostupnih podataka osiguranja. Sirove podatke u novoj generaciji InCubis sustava još fleksibilnije vizualizirajte i transformirajte u najprikladniji oblik za dubinsku analizu. Predefinirani izvještaji, generički izvještaji prošireni dashboardovima te napredne grafičke vizualizacije dodatno pospješuju proces analize i donošenja odluka na svim razinama, uz maksimalnu neovisnost od razvojnog tima.

   

Document Management System  

Svaki korisnik sustava ima mogućnost pohrane i organizacije vlastite poslovne dokumentacije, koju po potrebi može dijeliti s drugim korisnicima sustava. Uz svaki strukturirani podatak iz baze podataka (polica, šteta, itd.) može se vezati i kategorizirati datoteka bilo kojeg formata, čime se dodatno podiže razina digitalizacije poslovanja.  

 

Kontrola pristupa podacima 

Kontroliran pristup podacima ovisno o pravima korisnika oduvijek je bio imperativ u osiguranju i ključna stavka u upravljanju informacijskim sustavima. Mogućnost definicije uvjeta pristupa podacima na svakoj organizacijskoj razini dodatno povećava kontrolu toka informacija unutar osiguravajućeg društva i olakšava održavanje sustava.  

 

Brzi tempo inovacija 

Nova InCubis platforma omogućava bržu implementaciju i isporuku inovacija, novih funkcionalnosti i modula u svim segmentima osigurateljnog poslovanja. Pozadinska arhitektura sustava ubrzava razvoj i omogućava potpuni fokus na poslovne procese. Uz to naprednije verzioniranje i automatizacija isporuka novih funkcionalnosti potiču agilnost osiguravajućeg društva u cjelini.  

 

Pouzdanost i stabilnost 

Uz standardno testiranje novih funkcionalnosti, u novoj generaciji sustava koristiti će se niz naprednih alata koji će osigurati maksimalnu pouzdanost svake isporuke sustava. Automatizirana testiranja uz mogućnost potpune kontrole nad verzioniranjem, dodatno će povećati razinu stabilnosti informacijskog sustava.  

Istražite više

3 izazova u implementaciji analitike u osiguranju

Osigurateljna industrija u svojim temeljima počiva na analizi podataka i obradi istih. Ipak, kritična točka na kojoj brojna društva dožive neuspjeh je upravo operacionalizacija primijenjenih modela u svakodnevno poslovanje.   Poznato je da core sustavi osiguranja igraju ključnu ulogu u dnevnim operacijama i strateškom donošenju odluka modernih osiguravajućih društava. S kontinuiranim promjenama i razvojem tržišta, pravilna

Read More   ➔
puzle, simbol partnerstva

Bankoosiguranje: Pogled iz tehničke perspektive 

Sinergijskom suradnjom bankovnih institucija i osiguravajućih društava na svim razinama tržišta, nastao je pojam bankoosiguranja. Korištenjem bankovnih kanala prodaje za plasman osigurateljnih proizvoda, moguće je smanjiti tekuće troškove, uz maksimizaciju profita od ukupne prodaje. Upravo je to glavni cilj ovakvog oblika suradnje.  Modeli prodaje osigurateljnih polica putem banko kanala su brojni, te se bitno razlikuju

Read More   ➔